Bereik je doelgroep met direct mail. Een brievenbusmailing heeft nog steeds een grote attentiewaarde en trekt de aandacht. Elke dag worden we overspoeld met (reclame)boodschappen. Om de aandacht van je doelgroep te krijgen, is direct mail bewezen effectief.
Met de juiste aanpak kun je je mailing heel gericht opstellen en zo een persoonlijk gevoel meegeven.
- Image
- Image
Adressenlijst
Voor een geadresseerde mailing hebben wij van u een adressenbestand nodig. U kunt dit aanleveren in de vorm van een Excel- of CSV-bestand. Let erop dat de eerste rij altijd de kolomkoppen bevat. Dit zijn de afzonderlijke velden die wij invoegen tijdens het mergen van de mailbestanden. Lever ook alleen de gegevens aan die wij nodig hebben voor de betreffende mailing, dus verwijder alle info die wij niet nodig hebben. Dit is privacy gevoelige informatie, dus daar willen we met elkaar op goede manier mee omgaan.
- Image
Beveiligen
Vanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) zijn wij en bent u verplicht op een verantwoorde manier met klantgegevens om te gaan. Van u vragen wij uw adresbestand te beveiligen met een wachtwoord. Dit kan rechtstreeks in Excel en stuurt u ons dit wachtwoord in een aparte mail.
Van ons kunt u verwachten dat wij uw adresbestanden alleen voor het betreffende werk inzetten en uiterlijk na een maand na verwerking verwijderen van onze server.